jag är svag för dig, för du gör mig stark

Fick nog seriöst hjärtklappning idag när gustav ringde mig och sa att facebook skulle läggas ner. va fan ska jag göra på dem tråkiga lektionerna ? fritiden ? enda jag tänkte på. tills jag hitta en sida där det stod att allt va falskt ! satan vilken lättnad. haha. inge beroende av facebook lixom...

aja, skolan idag va chill. ingen av oss tar skolan på allvar, inte ens lärarna ? haha gör mig inge ;)
gick upp en sväng till lisa med becca och hälsade på. katterna har nu börjat bli lite läskiga fan, den bara satte klorna i en. katter och jag = dålig kombination. haha !
drog hem igen sen. hämta innebandy grejerna sen drog jag och becca och träna. drog till med världens ful/snyggaste vurpa då. men det bjuder jag fan på !
sitter nu med pojkarna i skype.
i morrn ska vi ut med klassen i skogen. kan nog bli kul :))))
nej har skrivit en hel bibel nu. hoppas du är nöjd nu cassandra ;)??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0