for me

God morgon !
ligger nu i min underbara säng, mamma väckte mig redan vid 10. frågade om jag skullle med och kika killarnas match men det orkar jag inte. hihi. tror becca kommer över senare och ger mig lite sällskap.

ska nog ta och plugga lite idag. har lite grejer som är halvklara... hatar verkligen att plugga, får typ en klump i magen nu bara för jag tänker på läxorna. haha !

Igår så va vi och åt på pizzan. vi kanske va typ 13 st tror jag, lång bord vettni ;D haha.
sen drog jag , cassi, michaela,simon , niklas och becca hem till beca för att titta på melodifestivalen. snygga erik saade vann ju ! helt rätt låt. röstade både på han och danny som kom tvåa. hihi :)
efter de så gick jag hem och spelade kort med mina päron. stryk åkte dem på då ;)

aja ska ta och klä på mig lite och dra min slitna kropp till ica. puss !




<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0