i just wanna keep you much longer

Shulululu,
har vart i ramnäs idag och lekt med mina cpbarn. träffade charlotte som jag inte sett på typ 100 år också ! va först hos noah, sen drog vi ut med gosehunden bosse. sen hem till jennifer&gustav och lekte med folket. haft det jävligt kul, brukar inte umgås så mkt nå mer med folket från ramnäs så "/ menmen.
ska snart ta bort smink och grejs. sen inatt ska jag drömma om att få en ny plattång.
Min tog livet av sig i fredags, den blixtra och hade sig. sen kom syster med en ny till mig på kvällen men den va sönder så hon fick ta tillbaka den så får den nya på torsdag. blir så suur. har ju min mini plattång men om jag använder den så tar de väl ungefär 3 år att platta igenom hela mitt hår. just my luck....
i morrn äre fan onsdag, då äre chilldag i skolan sen unkan. skönt.
har inge mer att skriva mina kära läsare.höhö.
puss :)!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Men hallå fin eller vad!? ;o <3

2011-03-09 @ 21:17:23
URL: http://hanneliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0