hit the lights

shiiiiet va mkt jag bloggar nu för tiden. elrrrr???
lyssnar musik och håller på att fixar mig nu.
sen vid 4 kommer mitt älskade barn och hälsar på ! så klart hennes syskon och kaija också.
sen drar jag upp till lisa för att dricka kaffe och leka vuxen ett tag. hon sa att hennes katter sakna mig, hoppas dem inte vill leka med mig då, för jag kommer typ dö då. gillar INTE katter. usch nej.
sen på kvällen tror ja jag skulle till stefan och kolla film med han och micke. inte heelt säker.
så kommer inte skriva nå mer idag. Inte i morrn heller. då de först är hemmamatch för killarna. sen drar jag och bästa laget iväg till örebro.
skön helg alltså.
nej nu måste jag fortsätta fixa mig. pusshaaj !

favoriterna just nu !!

i need a doctor ↓


fuckin perfect↑

Kommentarer
Postat av: rosanna&malin

Hej, vi har en tävling på våran blogg! Den går ut på att ni ska göra en header till oss och har chansen att vinna ett presentkort på 200 kr! Lycka till



2011-03-05 @ 20:33:54
URL: http://rosannaomalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0