Hellre sårad av sanningen än lyckligt av lögnen

Nemen hej ! 

Nu när jag äntligen börjar bli frisk så börjar jag bli mig själv igen. Blev skitsur för att pappa böt från Desperate Housewives till sitt skitprogram så då höjde jag rösten en aning, då kolla han på mig och sa bara " ojoj, bitchen är tillbaka"  hahah snäll pappa va !

Sov för första gången heela natten inatt ! Ååh gud så skönt det va. Vakna 7 tog min pencillin sen gck jag och la mig igen ! sen har jag inte gjort så mkt, duschat, ätit lite och kollat eva&adam. nu lämna mamma mig också vilket inte gillas , men ska snart ut på altan för att få mig lite frisk luft !  måste bara orka dra mig ur soffan. den är så skön :(

Just de ! har inte sagt tidigare, men jag har köpt data :)! Köpte tobbes bärbara. Han lämna in den på lagning för den behövdes omformuleras och sånt, och när den kom tillbaka så ville han inte ha den nå mer. Bara bra för mig ! Mwohaha

nej nu väntar altanen på mig. pusshaj ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0