jag är grym

Nemen hej !

har legat megasjuk dem senaste dagarna. va på sjukhuset hela dan igår.
åkte in redan på morgonen då jag vakna med 40 grader och va helt snurrig. kunde knappt gå. så vi åkte till akuten. fick åka rullstol ! hahah typ de enda roliga med sjukhusbesöket :M
fick ligga på nån slags säng, sen tog dem blodtrycket och snabb sänka. sänkan ska va på  8 men min låg på runt 200 , så va alldeles för hög ! då börja dem tro att jag hade körtelfeber. så fick ta typ 5 blodprov. från olika ställen på händerna och i armvecket. mamma skjutsa mig i rullstolen t cafeterian , vi satt där och åt lite. sen gick vi upp igen, fick medecin sen fick vi åka hem :)))))

Orkade inte blogga när jag kom hem sen så aaah...

nu blire att kolla tv med mina kära familj. cya :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0