sick girl

jag får snart hets.
en vecka innan jul så åkte jag på en sjujävla lårkaka , min "första" elr vad man ska säga. sen under julen åkte jag på förkylning. onsdagen innan nyår så fick jag lårkaka igen ! kunde knappt gå då. ville ha kryckor då. så ont gjorde det att gå på benet ! sen på själva nyår och ramla jag , sjjuuukt ont. sen nu har jag troligen halsfluss. jag får fan aldrig vara frisk !! är så himla trött på att alltid vara sjuk. klarar knappt av att stå upp, får jag skitont i huvudet just nu.
 guuud va glad klagar men wtf.  jag gillar icke detta :(!

neeh nu ska jag gosa ner mig i sängen och kolla twilight. skola i morrn? det vett fan :(

puss hej !

Kommentarer
Postat av: Bergskristallen

sv: halfluss är jätte obehaglig, jag kunde inte ens svälja :S

2011-01-11 @ 06:56:49
URL: http://bergskristallen.blogg.se/
Postat av: sannah

men taack :D

2011-01-11 @ 12:42:16
URL: http://sanzil.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0