leva livet kom så ska vi leva. leva livet kom så ska vi leva. AHA !

hej och gott nytt år !
firade in det nya året med mina underbara vänner här hemma hos mig!
väldigt lyckad kväll om ni frågar mig. körde "jag har aldrig" , sjöng karaoke, dansat på stolar och va allmänt störda. som vanligt då ;)
ska sno lite bilder av michaela sen från igår . jag glömde såklart ta kort med mobilen. (a)
gjorde också en fin avslutning på 2010,  en vurpa. fiifan det gjorde ont !
gick upp till skolan vid 12 slaget. träffade på en massa människor. gick hem vid 1 ? sov hos grannen sen hem tidigt i morse och städade undan.
under dan har jag typ bara vart med linda och becca. vi nörda nintendo. min hand är heelt förstörd nu. :(

tack alla som va här igår och gjorde min kväll guld värd !
ni är helt underbara :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0