Frågor och svar

aah, först ståre då vem som skickat frågan . sen frågan sen svar med fet stil.
till dem som är lite handikappade lixom...

1. Anonym;
 Om du bestämde dig för att utföra en skolmassaker, vad för låt hade spelats i bakgrunden, vem hade varit din sidekick och vilket vapen hade du använt ?
talkin 2 myself tror jaa. men becca som sidekick och vi behöver inga vapen. vvi kan slåss ;)
 
2. Ditt miffo  ;
 Vad har du för bhstorlek (aaaa)?
hahah söta lilla miffo som frågar denna fråga. men jag har 75c :)

3. Göran ;
Vem hatar du mest på skolan ?:))))
ojdå, svårt att välja ut just en ;)

4. Mikael hahah ;
Gillar du stefan ?:))))
ja.

5. en chey ;
 Vem är ditt miffo ?:)))
rebecca miffot lehtonen :)

6. Anonym
 Har du någon pojkvän ?
nej.

7. En söt kille (A) ;
 Varför är du så het ?
wtf

8. Anonym
Är du tsm med någon ?
och om när blev ni tsm ?
och vad heter han :)?
nej
nej
inget. mwahah

9. Anonym ;
är du på G med någon ?
Har du några syskon ?
vem gillaru ;)?
ja.
2 stycken.
läs nån fråga högre upp :)

10. Anonym ;
är du oskuld ?
I just had sex ;)

11. Anonym ;
vem är det du kallar busen  ?  bussen eller vad du skriver ;)
haha olika

12. hihi du vet vem ;
vad tycker du om disc0turkeN (a) ?
disc0turkeN är en awesome människa som jag älskar av hela mitt hjärta :)

13. :) ;
är du tsm med någon ?
nej.

14. Anonym ;
vilket gymnasium ska du välja ? vilken inrikting och varför ?
gillar du nudlar ?
jag samlar på stenar, samlar du på något ?
Din blogg heter ju cceciiliaa...... uttalar man det så eller varför heter du så?
tacksam för svar :D:D:D::D:D
tror dcc, handel . för jag vill ?
haha jarå ;)
allt annat va upptaget :)

15. din papa ;
äru fortfarande fjortis :P?
neeeru

16. Anonym
är din högra tutte längre din vänstra ?
hahah längre ? men nej

17. rebeccalehtonen ;
hejsan älskling , hoppas du mår bra !
varför är jag så hilma bäst ?
och varför har du så ful rumpa ?
PUSS
myttare, lär dig stava :)
alla tycker väl olika, elr ;)?


18. den bästa ;
Cecilia. jag har en fråga .
är du beredd ?
varför är alma berg så omogen och kommenterar under mitt namn ?
och hon kan ju inte säga att det inte är hon för jag vet att de är hon. hihihi :)
 ( nice ass )
hon kanske vill vara som dig mitt miffo. eller för feg för att fråga med eget namn:)
du kan ha snygg ruuuuumpa ;)


19. Kiwimannen ;
Hej tönt :D varför är du så cartown nörd har du inget annat att spela, gillar du ost:D och varför är pizza så gott :D?
och varför är jag bättre än dig på cartown och grymmare ?? tack för svar :D:D
hej din nörd. tycker om de speleeeet. haha jarå. inte vet jag ;)
jag levlar snart om dig din nörd ;) och du kan va grym. men jag är mest awesome


Kommentarer
Postat av: Anonym

men cecilia cecilia cecilia , du har inte haft sex ! du e oskuld , fast inte länge tillll hihi ;))))

2011-01-25 @ 20:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0