blogg.se krånglar


Bög blogg.se typ krascha tidigare ju ?! Jag hade typ skrivit fetaste inlägget ever och sen när jag tröck publicera så gick de inte sen om man gick tillbaka så kom man inte in på sin sida. så hela inlägget försvann. FU.

Får väl dra om allt IGEN. fast i smått format dåååå

västerås hem till farbror. sen till köping. tvinga micke till donken. fint. kollade match. förlust 3-6. åkte hem med fredrik och wiine. jag paxa framsätet före fredrik. han blev liiite sur. rätt åt han. stanna i hallsta. hem, film med familjen sen data. 

med tanke på mina äckliga humörsvängningar som jag har nu för tiden så vill jag typ ta och gå till läkaren och be dem göra nå åt de. men dem skulle väl skylla på pms. vilket jag vet de inte är. Aldrig vart med om att jag blir såhär lätt arg , sen nästa sekund feta glad. Fast är mest arg hela tiden. vetinte vrf....

Okej om ni tyckte de här inlägget va långt. tänk då inlägget jag skrev innan hur långt de va....

pusshaaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0