Beautiful monster

Kollat klart på hemliga prinsessor nu, har också hunnit kollat på desperate housewives.
Jag bara älskar att kanal 5 visar en massa gamla serier på dag tid ! Nu har dem lixom börjat sända oc igen. nästan så att jag skulle kunna skippa mina lektioner den tiden bara för att se det. haha ! Hade glömt bort hur bra oc är,  skulle inte sitta fel med första boxen. Måste kirra det fan.

Sitter och kollar igenom bilder från elit-lägret. Det va så jävla bäst. Saknar när vi 35 st trängde oss in i en liten bastu , ingen kände varandra men ändå hade vi allsång i bastun och  en massa tävlingar. saknar spökkvällen då dem skrämde skiten ur oss, genom att göra ingenting typ ! haha.  saknar alla galna utmaningar, saknar linns hyperryck på kvällarna, saknar folket ja saknar allt :( usch fy blä vad jag vill  tillbaka !!!! Min hjärtis kanske kommer hit till mig i sommar och är med på power meet, det skullle vara för jävla awesome alltså !

Nej, fan va långa inlägg jag gör nu förtiden , ska sluta uttråka er. pusshaj!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0