2010

Mitt 2010!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?: oohjaa
2. Höll du några av dina nyårslöften? jaa !
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?: yes (:
4. Dog någon som stod dig nära?: ja, farfar
5. Vilka länder besökte du? finland, kryssning h3h3
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? eehjaa !
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? sjukt många
8. Vad var din största framgång 2010? höjde mina betyg ?
9. Största misstaget? för många 
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? jaaa :(
11. Bästa köpet? kläder och sånt
12. Vad spenderade du mest pengar på? dricka, kläder och sånt
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? halmstad !
14. vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? hey soul sister, monster, waka waka, americano ´, just the way you are och massa andra !
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? typ både och
16. Vad önskar du att du gjort mer? umgåtts mer med folk som jag har saknat
17. Vad önskar du att du gjort mindre? eeh att jag struntae i skolan ganska mkt.
18. Hur tillbringar du julen? hemma
19. Blev du kär i år? jaaa
20. Favoritprogram på tv: dhw, cougar town,
21. Bästa boken du läste i år? twilight !
22. Största musikaliska upptäckten?: en massa !
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?: min väska och pengar !
25. Något du önskade dig men inte fick?: data :(
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?: skola och innebandy, firade mig på lördagen ed chill hos mig
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?:fanns det säkert
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?: BUSIGT
29. Vad fick dig att må bra?: mina underbara familj. mina vänner och musik
30. Vilken kändis var du mest sugen på?: Jakob och edward från twilight
31. Vem saknade du?: farfar. och älskade hanna
32. De bästa nya människorna du träffade?: elit , mina stjärnor


Kommentarer
Postat av: Hanna

Sv: saknar dig med, om det var mig du menade? :) <3<3

2011-01-02 @ 16:08:40
URL: http://hanneliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0