Almost famous

Nationella gick så jävla mycket bättre än vad jag hade tänkt att det skulle göra. Nu gäller det bara att tagga om till matteprovet i morgon. Helt bombis på att jag kommer få ig på det. Men ska göra mitt bästa. Sen på kvällen blir det unkan. Vanlig onsdag alltså. Dåå bloggen hamnar på sidan. h3h3. Har dock sovmorgon i morgon så det är ju ett stort + !
Slutade tidigare idag, gick hem till min buse. Kollade på paranormal activity 2 sen myyys.
Pratar skype nu med andreas. Som vanligt dåå. hehehe:))
Nej orkar inte skriva mer. pusshaaj :))!!


Koncentrerad tjej hej ! haha


becca på noooo;n


Min söööta disc0turk


drog till med fetaste vurpan idag på skridsko också. gölligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0