även om himlen faller ner

Ett tag sen jag skrev nu men nu har haft massa annat att göra och tänka på så!
Kollar runt lite på sälens hemsida och inser att det är varmare där en här och att det är en massa sol där också!! Vilket är helt underbart med tanke på att jag drar dit i morrn :D
Bekräftade mina gymnasieval idag också, handel på alla 3. Hoppas med hela mitt hjärta att jag kommer in på yrkesgymnasiet som är första valet !
Va i stan igår med mami, fick en ny skidjacka. Sist jag va i sälen så drog jag sönder min , haha !
sitter nu och fördriver tiden med att göra ingenting. roligt ? neeej :(
nej, ska göra mat nu med papi.
pusshaaaj !


hihi den här fick jag igår :)!


Kommentarer
Postat av: Hanna

SV: I know :D snygg jacka :) <3

2011-02-23 @ 21:26:16
URL: http://hanneliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0