gimmie something good.

hann inte skriva nånting igår.
men åkte som sagt t stan igår tidigt. åkte först t maxi. fick en mascara och foundation av mami. sen köpte jag en ny mobil. en rosa ! hihihi.
drog den snabbaste shoppingen någonsin och med becca på hm. fick med mig två linnen där ifrån. och hon köpte snyggaste magtröjan :)!!
sen blev det öppet hus på yrkersgymnasiet. hoppas som faan att jag kommer in där. !!
drog till syster firade henne i nån timme. sen hem fix och drog sen på tjejmiddag hos frida.
sen åkte frida och johanna t stan på fest så gick hem. sen mötte jag upp muppen alex. gick hem till qvick och ägde killarna på nå kulspel. dem va totalt värdelösa. haha ;))

nu blire en massa bilder från helgen. pusshaaaj






















♥♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad var det för mobil?

2011-02-20 @ 13:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0