Jag vill ha dig, som jag hade dig förut

Helt slut efter en heldag i hallen. Killarna förlora mot skultuna med 11-6. Icke bra !!
Vi mötte hovsta/lillån spöade dem ännu en gång och jag fick göra mitt första mål. äntligen !
vann iaf med 3-2 .

I morrn äre alla ♥ dag. och jag spenderar den i skolan, innebandy♥  sen blir det nog att sova hos min cpunge. trevigt värre!

skulle lägga upp liite bilder från pizzan igår, men har tappat bort min sladd till datan. så inge nya bilder här nej:(!


tror inte jag har lagt upp den här tidigare?
är iaf från nyår !!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vadå tillbringa med min cpunge ?

om du verkligen tycker om Stefan så ska du vara med honom.

2011-02-13 @ 23:05:50
Postat av: Anonym

vadå tillbringa med min cpunge ?

om du verkligen tycker om Stefan så ska du vara med honom.

2011-02-13 @ 23:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0