One less lonely girl

stefan ringde nyss från finnåker. saknar han redan. uschfybläää. bara två dagar kvar....

hade nationella engelska på förmiddagen idag. sen cafet sen kom palle in i uppis och sa att vi inte hade nån träslöjd efter lunch. så aah, gjorde bara nationella idag i skolan. oohyeeeah. så gick ner till mina b-rudar som hade syslöjd. fick låna gunnas mac och göra lite vad jag ville. då blev de den fina bilden på mig och becca . hähä.
sen rulla vi oss in till stan. justin bieber filmen va helt insane. ååh va bra han är. blev noog lite kär faktiskt. lätt värd att se !!
sen spicy sen busa vi till de liite. sen hem igen. sköön dag med mina brudar i stan :)!
plus hannes då. haha.
sen nu blire oc sen sussa. upp tidigt i mornr. blir stan och färgat håret sen shopping med mami i think. hihi.
pusshej :)!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0