This is how I roll

Helt seriöst, så här lycklig som jag är nu har jag nog aldrig varit. har världens bästa familj och vänner sen en heelt underbar pojkvän jag mår så jävla bra just nu alltså !!
2 månader kvar i grundskolan sen gymnsaium och nästa bara roliga saker i skolan kvar. sen äre sommar med alla mina underbara !! + att jag fick sommarjobb idag !!!!!!!!! hihihi. det va det jag inte fick säga igååår, men nu är allt spikat och klart och det känns sååå sjukt bra !
sen smsar mamma att mina skor har kommit till posten. HELT JÄVLA FUCKING UNDERBART !! 
sen på fredag blir det justin bieber 3D med michaela . allt bara flyyyter på :D


mina nya baaaabes ! hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0