speechless

shulululu.!
ligger i min gryyymt sköna säng just nu med bajsbarnen michaela och caasssi. dem ger mig sällskap. hihihihiihihihihhihihihihihihihijh.
va i stan och shoppade lite grejs. typ en bandau(?) , spetsbody jeans och behååå. sen kom jag hem och fick två kassar med kläder att syster. loooove it. hihi.
beccabuuus va också här tidigare. hon ska fan få städa mitt rum så mkt popcorn som de ligger på golvet........ småbarn alltså ;);)

mitt comvi har tydligen gått ut fast det inte har de ? har inga tillgängliga sms tydligen. om man har comviq så ska man väl ändå kunna smsa gratis till dem med comviq ?????? äckelskitgrej.
aja ska busa med ungjävlarna nu. MWOHAHAHAHAHAHAHAHAH.
puss :)




Kommentarer
Postat av: Sara

Måste fråga vad Spetsbody jeans är?

2011-04-09 @ 20:56:51
URL: http://charliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0