Come on and get me on the ground

hejsan !
kom hem för en stund sen från unkan. vilken jävla cpkväll vi haft. beccabuus och jag körde på en live show för dem. min röst mår verkligen inte bra av den nu ! hahah. sen en massa pingis och liiite till sång ;)
i morse gick jag t skolan i vinter jacka, när jag kommer hem så ser jag att det är 23(!!!) +grader ute. då böt jag direkt till jeansjackan. hihi.
bokade justin bieber filmen idag också. längtar till fredag cpmkt. biomys mat och shopping med michaela :)! sen kanske ska restan av tjejgänget med och äta. hoppas på de :D
fast en dååålig grej med fredag är att min poojke åker iväg hela helgen dåå. till finnåker, knappt nån täckning. roligt ? neej :(
får väl ta och mysa ordenligt med mina tjejer ist då. hihi:)
oj shiiet blev jävligt långt inlägg . aja ska kolla oc nu. puss :)!


det är solen som gör strecket över näsan. hähä


jag och cassibabe<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0