i can't get enough

lördag ! ikväll kör vi på pizzakväll som nå slags firande för mig. hihi, ska snart gå och köpa lite grejjs. sen blir det att kolla fotboll klockan 3. virsbos sista match, också min pappas sista match någonsin. efter 30 år ska han nu sluta. lite tråkit enligt mig, menmen.
var till erikslund med becca och hennes  familj igår. hon köpte skor och sen k'kade vi donken. det satt fint kan jag ju säga. kom hem, tog det lugnt micke michaela cassi och några till kom förbi innan vi alla drog ut och körde possion x. måste ju säga att jag & becca är det grymmaste laget någonsin, vampyrlaget. mahaha :M
drog sen mot skolan, satt och pratade med people sen drog ja hem vid ett?
aja nej nu måste jag byta om har massa att göra. vi höres senare ! puss


jag & bebis i våras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0