från små till stora

hejsan. nu tänkte jag berätta lite om min söta vän michaela norrström .
första minnet av henne är när vi va små och på dagis då hon ville leka med mig. vilket jag inte ville. hon gick till läraren och sa att jag va dum. haha ;)
vi växte upp, gjorde dumheter tillsammans. nördade sims så in i helvete, kolla på rosa the movie ett x antal gånger. det va hon och jag mot världen, oslagsbara vii. vi har haft våra bråk men löst allt jämt. hon är nog den person jag som jag tror skrattar mest, gör bort sig och är en grym kompis :D
och jag älskar henne enormt mkt :)

med ttexten måste man ju lägga till ett par gamla goda bilder. oohjaa, tro mig vi är snygga ;)


















Kommentarer
Postat av: Michaela

haha snygga foton , ily :)<3

2010-09-09 @ 19:49:36
URL: http://www.michaelanorrstrom.devote.se
Postat av: Michaela

alltid vi , sjukt gulligt inlägg ^^ <3

2010-09-09 @ 19:50:28
URL: http://www.michaelanorrstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0