you and me can't you see, we are playing with fire !

det är snorkallt, fryser snart ihjäl. jag måste skriva färdigt min tyska tills i morrn annars får jag ig. men jag orkar inte.min hemkunskapsprov ska göras i morrn. vi börjar med vårat motionsprogram och man ska ha skrivit om hela lektionen i morrn innan man börjar. jag har inte ens fått mitt häfte... prov i matte på onsdag också. guuud va jag längtar till att det ska bli torsdag då de är träning igen och allt dålig är över !  det gick faktiskt skitbra idag på träningen. fick någon slags energikick på slutet. tummen upp. nej nu ska jag plocka undan massa kläder. skulle även behöva ryggmassage. det har tagit mig ungefär en timme för att skriva det inlägg. men vad gör det ?!
jo just det. nästa gång jag är i stan så kommer det vara två mindre invånare där. tro mig.
nej nu ska jag fortsätta prata telefon med mitt hjärta. puss !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är väl medveten om att jag går massagekurs;) övar på dig när jag kommer hem, lovar ! <3

2010-10-07 @ 22:15:29
URL: http://jjohananhjort.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0