who owns my heart ?

hejsan !
tänkte först meddela om att jag har skurit upp värsta djupa såret i mitt finger, långfingret på höger hand. gör feta ont. men jag vet inte hur jag fått det ?? hmmm..
ska väl snart ta och dra på mig ett par byxor sen möta upp michaela vid ica. ja jag sitter utan byxor, men va fan, mina va smutsiga så va tvungen att slänga dem i tvätten nyss. busig jag är och sitter utan. h3h3h.
är ganska hyper idag, och det ska michaela få märka sen asså. hihihi ond flicka jag har blivit. ska betala av lite småskulder idag också. duktig jag är !!
fick hjälpa cia i morse då jag hittade hennes sitta och spy i korridoren, stackars lilla flicka :(!
nej nu ska jag spela lite nightclub city innan jag möter michaela, vi ska upp till unkan sen. hoppas på en rolig kväll ;);) mahaha busigt det blir ikväll, elrRrRRRrrrrr??
nej usch nu snart är jag som en annan töntbloggare. ska sluta nu. hahah
puss älsklingar !


hmmm en aning GAMMAL bild på mig, då jag hade min extrema fjortis period. gud va pengar jag borde ha slösat på smink då. hahaha
saknar dock mitt långa håår !!!! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0