my week

tisdag. jobbade mellan 10-3. gick på stan emd becca, träffade på saknade louise och josefin. blev ett par jeansleggins och en kjol rikare.  sen blev det en fika med mina favvotjejer frida&becca :) pratade ut om allt typ. skööönt. åkte med suster och micke till gymmet sen. sen hem till becca för att sova =)

onsdag, jobbade till fyra, ont överallt. aldrig vart med om så mkt julpynt !! sprang till tåget. blev vattenskadad om fötterna. ner till farmor för att fira henne. sen upp till unkan för att jobba och träffa dem saknade =)

idag. jobb till tre nånting. donken emd becca. sen gick vi och mötte andreas och hans hundvalp. sjukt gullig den va. den hette broshan också. HAHA. va hemma hos han innan min syster hämta oss fick skjuts hem sen träning. nu är jag helt slut. tur att det bara är en dag kkvar på praoen. sen äre lov<3

nej nu ska jag fan sova. puss !
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0