just the way you are ♥

alltså jag tror inte nån annan låt än just the way you are med bruno mars får mig och känns mig sååå svag.
helt seriöt, skulle nån kille typ spela gitarr och sjunga den till mig så skulle jag smälta. låten är av värdsklass. jag bara älskälskar den !!

aja nog om det. !

skolan idag va niiiice. stog i cafet förmiddagen med becca, käkade sen hade vi innebandy poå idrotten ! feta grymt de va. vi kom överens i gruppen att ALL tackling var tillåten men sen när vi väl börja spela så blev vissa sura för några tacklades ?? en börja blöda. en kasta klubban. vi hade vattenkrig på plan också. en lektion som skulle va rolig blev tillslut dödsseriöst. och så klart så vann mitt lag (y) mahaha..
sen så skulle jag på toa efter, jag hörde min mobil fick sms sen när jag kom ut så hade becca tagit min mobil och skrivit till massa killar från den ! aah det hon skrev ska jag inte ta upp här ;)
men så ni vet, lämna ALDRIG din mobil om becca är i närheten. haha !!:)

ska äta nu, sen möta upp becca och cassi vid ica. sen ikväll äre träning♥


lååångt inlägg men vad gör det ?!
puss hej !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0