jag träningsnarkoman ?

träningsnarkoman är vad du är. det va det pappa sa till mig precis när jag kom hem.
jag träningsnarkoman?? nej, jag brukar ju vara den tjejen som alltid är vid ica och ser när mina kompisar gå och tränar och vinkar glatt åt dem med en cola i handen och en twix i andra. det var mitt liv. mitt liv nu går ut på familjen. vänner och så klart min kära innebandy. jag fattar helt ärligt inte varför jag inte har gått på det tidigare ?
usch hemskt va lat jag va för bara ett halvår sen. och har gymmet i morrn på idrotten kan nog fan inte bli bttre.

nej nu ska jag göra lite läxor sen sova. gud så sköönt. mamma sa att det skulle gna massa i morrn. det gillar vi inte.
puss & godnatt :)


<3


Kommentarer
Postat av: FIONA - ja, som hon i shrek

härlig laganda :O)

2010-10-19 @ 12:51:28
URL: http://lovefiona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0