it hurts, it always hurts

hejhej, tänkte bara skriva av mig lite snabbt innan desperate housewives börjar. becca,cassi,micke&stefan var här tidigare och spela gh och sånt. skitkul tills micke och stefan börja skrämma oss.först så sgäer dem att det va nån där nere. så micke går i förväg sen går jag becca& stefan efter han. går ut i duschrummet först och sen helt plöstligt så hoppar micke fram och skriker. vad gör vi? jo vi skriker ännu högre. hahahah !!  alla va skiträdda och satt ihop tryckta i min soffa. sen ringer telefonen. och den vid datan funkar inte så jag va ju tvungen att sprnga ner igen i mörkret och ta den trådlösa. sen precis när jag tar upp telefonen så lägger den på. skiter typ ner mig då och springer upp till dem andra. haha. sen prata vi igenom allt de och kopplade mitt nintendo. sen ringer telefonen igen. svarar men ingen säger nåt. kastar telefonen i soffan och alla blev feta rädda. och becca var helt säker på att det va som one missed call. inge rädd man blev då! haha.
sen kom det fram att det va stefan som hade ringt båda gångerna. fyfan va arg jag va på honom då . hahhaah
helt stört hur rädd man kan va. aja nu har jag berättat allt det fast ingen läste säkert. whatever. hahah :)

nu ska jag gosa ner mig i soffan och vänta in dhw. fint . puss !:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0