don't fucking tell me what to do

tänkte först och främst säga att jag har världens sjukaste killkompisar ! haha
gick hem vid typ elva för jag va såå trött. satt mig vid datan, sen ringde stefan mig. han bah, kolla ut. då stog han, micke,erik och gustav där. wtf ?! dem ville då att jag skulle ut. jag sa nej, då sa dem att dem skulle plinga på, så jag öppna åt dem. sen stog vi och prata och blablabla.
sen så går jag upp, då ber dem mig kolla ut igen. då sitter dem där på gatan och bara stirrar på mig?!
haha så jäkla störda. dem gjorde nån stjärna med fötterna också. sjuka killar alltså. haha kände för att skriva av mig det. inte för att nån läste men.! hahaha

anyway, umgicks med min bbis frida idag. gick ut och träffade alla som körde possion x :)
dem va så gulliga när dem sprang runt där ;))

nu blire lite bilder från igår och idag. vi höres i morrn !♥





urban&frankiie


micke för två års sen. gulle!!


och micke nu! haha:D


lillskiten :)


killarna utanför mitt fönster! bra kvalite på bild, jaappp !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0