boy you left me speechless

hejsan !!
mina päron lämnar nu alldeles precis för att gå och diska och fixa allt för ikväll. har åkt lite skidor idag. och då menar jag liiiite. vädret var helt kasst, när man andades i sittliften så fick man in sjukt mkt kall luft och sen blåste det så hårt att  man fick huvuvärk. vågade inte åka stora backen då det såg ut att vara disigt, så åkte blixten ist. dålig ide... man såg ingenting , värsta jag vart med om ! man var tvungen att åka jätte försiktigt, åkte ner med två tjejer från örebro. det va fan läskigt. det var som tjocka moln man åkte igenom :((
får se om jag åker senare idag.
så har setat här inne i min ensamhet och dunkat musik i någon timme. mamma va iväg och handlade massa gott. bla typ 300 hundra energy drinkar till mig. haha !
´
just nu vill jag bara hem. hemhemhem.

håll i mig och släpp aldrig taget


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0