rockkryssning !!

okej, kryssningen torssdag. va grym.
kom på båten runt 7 , gick ner i hytten som va helt nerdränkt i öl. så vi fick en ny. sen gick vi till stora scenen där dem skulle spela. men blev försenat så vi hann gå på julbuffen innan .  lyssnade på blackbird sen gick vi ner i hytten och fixade oss. ssatt där ett tag och busade lite ;) sen gick vi upp så. dans och annat bus hela natten. efterfest i bandets "lyxhytt" . fick hjälpa en tjej som blev slagen av sin kompis. hittade en iphone. sjöng. satt i cigarrbaren med folk och prata. vi somna runt 6. vakna, missa frullen. köpte feta mkt godis i tax freen. vann jackpot på en spelmaskin. busade lite till. skulle kunna skriva en hel bibel om grejer som hände. men det har jag ingen ork för ;)
nej men helt seriöst, typ det bästa jag någonsin gjort. och kan bara tacka min partypingla  cassandra
 för att jag fick hänga med :D! och snart gör vi det igen ;)

nu ska jag slå på en film och äta kebebrulle. fint ! puss






Kommentarer
Postat av: cassandraa ;)

kryssningen va bäst <3! måste åka igen !

2010-11-28 @ 19:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0