ingen mobil :(:(:(:(:(:(:(:(

hejsan, alldeles för länge sen jjag skev men har haft fullt upp och orkar egentligen inte hålla mig aktiv här. händer för mycket saker omkring mig som jag måste fixa. helgen började bra i fredags, var i stan och fira frida sen t louise. vakna på lördan och såg det underbara vädret. tog tåget hem, åkte hem till becca och bada i hennes pool och basta :) skön lördag ! åkte lite moppe sen på kvällen också. vädret idag är däremot sämst. har regnat hela dan, ska snart iväg på kalas hos linn som blir 8 tror jag :)))
okej ska sluta innan jag blir överdryg här på bloggen som jag är på msn.
hahah fetaste puuuussssssssen på er !!!!:D:D:D:D:D


i don't wanna be friends, i want yyour bad romance
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0