jag lever !

ja jag lver men har inte orkat skriva blogg alls i helgen !
fast kan också säga att den här helgen har varit den bästa på länge :D

fredag
gick i skolan till lunch, hem fixa mig sen körde tobie och kottsie in mig,frida och linda till globen. vi stanna också på hummelsta för att köpa godis på vägen till stockholm. gick riunt lite i globen shopping innan konserten. lady gaga va så jävla grym , finns knappt ord att förklara hur grymt det va !!!:D:D:D ska nog ta och beställa biljetter till malmö i november !:) vi köpte också en varsin lady gag tröja;)

lördag
var först ute och städa med innebandylaget. tog typ en och en halv timme. inte så jobbigt faktiskt. hem böt om sen blev det kalas för ella som fyllde 7 ! helt sjukt hur stor flickan har blivit =) ut och åkte moppe på kvällen, fick köra för första gången. och kan inte säga nå annat än frankie&urban style ! hahahah
avslutade dan med filmkväll hos johanna ;)

söndag
låg inne kolla film. sen hem till farfar på kvällen och gratta han =)
sen stack jag ut ett tag ;)

shiet ! nu har jag i alla fall skrivit av mig ! sköönt :D
dags och skänga upp lite bilder då med. ciao ;*



innan allt folk kom

och det här när vi gick ut ! 13tusen människor kom för att se världens grymmaste



typ en duk runt scenen som dem visa bilder på. skitcoolt !:D



jag har hur mkt bilder som helst från kvällen men det är ganska så suddiga eftersom jag tog dem med mobilen
. heheh :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0