sälen i morrn wiho!!

ursäkta för den dåliga upt. och det värsta är att den kommer bli ännu värre till helgen :(
sälen i morrn och vet fortfarande inte om tobbe tar med sig sin data. (hoppas hoppas) ;)
får väl tjata lite på han annarss. hihih
idag så fick vi kakor till klassen som vi ska sälja fäör att få ihop pengar och jag tog med mig 15lådor hem så jag kunde sälja några jag åker till sälen. på typ en timme var alla slut? är folk kåta i kakor elr lixom ;o?bara bra för oss men ;*
borde egentligen packa men jag orkar inte, sista minuten jag vet (y)
men det ordnar sig! fast först skola i morrn, inte alls pigg för det !!!
fast bara tre lektioner sen hem, skönt ;M
nej nu ska jag väl snart ta och börja packa.hihi
pusspåer:D<3


jag ska fan tvinga tobie och dem! jag vill till äventyrsbadet i sälen :D:D: hoppas hoppas !
det ser ganske grymt ut, och det här är typ halva badhuset på bild! ;)

Kommentarer
Postat av: kusinen Hanna:)

ååh grymt kul det ser ut:D

2010-03-31 @ 16:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0