manboy

galet trött är jag och ska nog snart ta och kolla på fast&fuorius och sen sova..
i morrn börjar skolan igen. usch, fast har rätt soft vecka fan. vi ska ha temavecka så ska typ bara sitta och lyssna när några babblar och så, plus  att jag bara går mån,tis och pnsdag och efter skolan på onsdagen blire hem och ladda för att åka till sälen ! äntligen :D
ska bli så skööönt :M
undrar om min bror ska ha med sig sin data dit upp? hoppas det. hihihi
annars kommer jag vara extremt dryg mot stackars sofia ;) nerå ;D höhöhöh
så börjar nog packa i morrn redan, bara jag inte glömmer nåt som vanligt...
nej nu blire fast&fuorius , fast vet inte vilken av dem tre, har lånat boxen så :D hihi <3

puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0