hockeybockey !

hellu. rätt soft dag, först stan och färgade mig. fast blev lite fel, jag har tydligen en torr hårbotten för jag inte använder mössa och så, så medlet blev så starkt i min hårbotten att det typ frästes upp elr vad man ska säga :s
skitvidrigt! massa sår i huvet och så :((
menmen, när jag kom hem så gick jag till frida sen hem till johanna sen och på en promenad, askönt och prata med dem och så :D:D
sen hem och laga mat sen kom j och f hem till mig innan vi gick upp på hockeybckey :D
dem gick hem efter ett tag men jag stannade kvar för att heja lite på papi och tobbe ;D
bella, becca och michaela höll mig sällskap, har nog aldeig skrattat så mkt som vi gjorde. vissa är så dumma och ska göra målgest och ramlar i stället, fail lixom  ;)
sen andra får klubban på munnen och får fläskläpp och blöder och så , ännu mer fail :D
frös ihjäl gjorde man också :((
slänger upp lite bilder från igår också , puss !









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0