*

hej, har inte bloggat på nån dag nu men har vart så upptagen !;)
fredags sov jag borta, och hade jäkligt kul hela kvällen då!!!:D mina vänner är för grymma. raawr. hihi
igår vare vintermarknad på ip så gick ner ett tag med frida och massa mera:) väldigt trevligt, käkade på hotellet med becca efter det. sen blev det att gå till becca och spela nintendo. hahah fast jag förlorade bara :((
gick hem vid sex för att åka ner i fixa för festen för min syster :D
skulle bara vara där ett tag men blev kvar där hela kvällen som dj ;D haha gick hem en snabbis för att hämta lite grejer sen kom johanna och vi åkte ner till festen igen. så jäkla kul där asså !:D
fick fixa armband till alla som köpte i baren också. vi satt där inne med datan under bänken och spelade musik sen hjälpte vi till att sälja öl och cider. haha
det va maskerad också så alla va så sjukt snygga ;) ska försöka sno åt mig lite bilder till bloggen sen ^^

puss ^^

några bilder från i fredags :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0