~

hey, skulle ha skrivit igår men blev lite sent hos niklas igår så. hehe, vi va där några stycken på kvällen och kollade på film, grotesque hette den. Det är nog den vidrigaste filmen jag nånsin sett !;o
höll på att spy flera gånger och vissa andra i rummet blev så äcklade att dem sprang ut ur niklas rum xD att man ens vill va med i en sån film?! bläää.... efter filmen så gick jag hem själv. jag som hatar att gå ute på kvällen efter kollat skräck så tog upp mobilen snabbt och ringde michaela ;M
somnade inte förrän halv fem i morse, låg typ och smsa. hehehe :)

sitter och funderar på vad som ska häönda idag och hu jag ska färga mitt hår i morrn :D
antagligen blondt men har en annan ide, får se vad jag gör ;) får visa resultatet i morrn i alla fall :D

puss !


värsta filmen nånsin ;o :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0