do you remember ?

hejsan, ! äntligen tid för att sitta vi datan. har som sagt varit och praoat idag. va kul :9 fick plocka upp lite nytt sminkt och ställa i ordning allt på hyllorna. sen kom det en tjej från isadora som vi hjälpte till med att bygga om. satte upp spotlights och shiet xD sen jobbeade vi så bra att allt var i ordning på "skönhetssidan" så då och då behövde dem hjälp på mode så vi gick över dit och plockade upp alla nya kläder och väskor :D blev riktig kär i en väska !
sen köpte jag och becca skor ;M
sen hände väl inte så mkt mer?
åkte hem och skyndade mig till träningen. om jag inte tränar så kommer jag väl att rulla hem sen. hahah ;)
nej ska ta och sova nu. hörs i morgon !
puss :D<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0