crasch boom bang

hejsan, har precis duschat och bastat. vi va så puckade också att vi gick t och rulla oss i snön. brrr !
gjorde första vurpan idag också världens fulaste xD
vi skulle åka den näst brantaste backen i hela sälen. och vi tänkte; om vi klarar den här så tar vi lätt väggen i morgon. första sofia gör är att ramla och sen skulle jag stanna och titta till henne, men såg inte att jag åkte på en isfläck och huxflux så låg jag där. eftersom det var en så brant backe så gled jag ner för nästan hela backen. först med huve först sen snurra runt och gjorde några kullebyttor. sen tappa jag en skidan och ena staven. inte kul:((
sen när jag hade stannat så kom sofia ner och hjälpte mig, sen kom en annan kille och fråga om vi  mådde bra och han hade också hittat min stav längre upp i backen som tur va :D
slog upp mina fingrar så dem börja blöda sen har jag nu ont i huvet och ryggen :((

nu snart ska vi ta och äta lite :D sen vet jag inte vad vi gör ;)
puss så länge (K)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0