be my lover, wanna be my lover (8)

hellu, sitter och lyssnar lite musik och käkade precis. nu har jag packat hälften av allt till sälen, fan rikigt stolt nu !;M
i morrn ska jag börja packa alla smågrejer soom verkligen behövs, typ min mobilladdare,headset,twilightboken,filmer, smink och plattång och så. heheh :)
ska fixa nån kamera att ha med dit också fan ! min kamera är typ sönder...
mami sa också idag att tobbe kommer ta med sig sin data upp till sälen så vi alla ska få turas om den ;)
YEES !
jag utan data i 5 dagar skulle nog bli min död. hahah skoja bara, (a) fast sant ändå hahah
bara 2 dagar kvar nu fan!!!!! hallelujah ;M

sitter i telefon med becca nu också;)
inte mkt mer planer för kvällen, joppas det blir kul i morrn på temaveckan i alla faall, bästa idag va att becca ramla av sin stol ! HAHAHAHAAH , så jäkla kul !:D:D:D:D

pusssssss !!!!

sommarbilder från slussen ! saknar det så jäkla mkt, tog dem förresten från www.fridaaeriiksson.blogg.se bdb :)
kika in hos hennes nya blogg också:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0