we no speak americano

tjaah. tänkte bara meddela er om att det är världens grymmaste väder ute nuförtiden och jag bara älskar det !!
blir troligen leksands sommarland på torsdag ! hoppas allt går igenom planerna :D:D
sen mot helgen äre midsommar. h3h3
idag har jag vart hos tandläkaren, sen solat,badat och socialat. livet är underbart.
nu tänkte jag kolla lite satc, fick låna boxen av
frida. en fet puss på henne asså !!:'D
hihi , så tv mys nu då.
hörs nån annan dag !:D

haha fin bild på mig och johanna ! vi blev lite dryga hemma hos becca i lördags. haha






Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahah vi är snygga ! en fråga bara,vart är min mage? aha det var den som tog upp hela bilden XD

2010-06-22 @ 23:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0