watching you's the only drug I need

plugga är verkligen inte min starka sida. men måste man så måste man. fy fan för plugg. fast får väl tänka positivt, sista jag behöver göra innan sommarlovet. det känns underbart !
har två normala skoldagar nästa vecka, måndag och onsdag. inge jobbiga lektioner dem dagarna, tur !
resten av veckan äre elevens val och temadagar, veckan efter. måndag brännbolls turnering och 8an hoppas jag vinner i år ;) sen på kvällen ska jag jobba på 9ans middag, sen tisdag är jag fri från skolan och drar till grönan med skolan. skööönt !:D
nej nu ska jag göra färdigt allt skolarbete, önska mig lycka till !

pouss pouss !


bild från kloten ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0