vilket håll du än går så följer jag med

så här glad har jag nog inte vart på länge. och jag tackat vädret för deet !:D
skolan va soft. fört hk, städa lite sen feta massa kakor&bullar. sen sexual kunskap. booring. sen slöjd, målade färdigt fågelholken sen bjöd våran lärare oss på glass. gött. gick ner till badtsranden med becca och bada, sen gästbryggan sedan tillbaka till badstranden. vi lyckades putta i mikael och massa andra på kväälen. sjukt kul.
fick nyss reda på att de blir stan i morrn och hem till syster och ha tjejkväll medans pappa,tobbe,johan&micke ska få gå på älskade ac/dc utan mig. suger totalt. hoppas dem ringer mig under thunderstruck och highway to hell. då blir jag fanimej lyckligaste flickan på jorden. heheheh,,,

ska ta och kika lite bloggar sen greys. puss :)<3


jag i dag.


mina flickor


hehe


hemkunskapen


lite av fikat :MMM


alla i gruppen




:M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0