sommarlov tjalalalala !!

jag älskälskar den här dagen.
avslutningen gick bra, fick med mig ett stipendium hem och höjda betyg i nästan allt. jag kan inte önska mig nå mer.. pappa och mamma överraska mig i kyrkan, även fast jag sa att dem inte fick komma så kom dem dit, dem busarna, :)
nu sitter jag här med älsklingsbecca och vio laddar för grönan. sommaren kunde inte ha börjat mer perfekt än såhär. älskar den här känslan, nu blire en hel sommar med alla dem jag älskar med i hela världen !!
och att några av min bästa vänner ska flytta gör det bara ledsamt, jag kommer sakna dem nåt otroligt. <3
men, dem få veckorna vi har kvar tillsammans ska bli dem bästa nånsin. lovar och svär.
bilder kommer upp i morrn,
puss ♥♥


my head, I see you all over me.
In my head, you fulfill my fantasy.
You’ll be screaming out.
In my head, it’s going down
♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0