ingen kan nånsin ta din plats i mitt liv


har vart hos framor och jobbat nu. fy fan va varmt det är ute!! måste packa inför ramnäs. åker 3 tåget till kottsi och är där och busar ett tag. sen brattis mot kvällen ;)
och imorrn blir det bio med syster ! tredje twilight. iiiih :D
vi höres (K)
_____________________________________________________________________________
Du är det vackraste jag vet
Drömmar om dig gör mig så het
Jag tänker på dig dag som natt
Det är för dig jag sjunger min skatt
Du betyder så himla mycket för mig
Du vet att jag
Jag älskar dig







ta mig tillbaka

Kommentarer
Postat av: kotte

va så jäkla kul när han gubben som ragga på din mamma ba "jänter" när vi typ springer på toa hahahah! :D

2010-06-30 @ 20:38:26
Postat av: cecilia

hahaha fy fan va rädda vi blev. kommer du ihåg dubbeltoan då :D?

2010-07-01 @ 12:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0