för jag ska ta min boll och gå till fotbollsplan

hellluuuuu :D:D:D
cecilia är på världens bästa humör och sitter nu och fetar choklad som jag fick av pappa, mmmmm :D:D hihi (a)
aja, idag har jag vart nere vid ip och spelat fotboll,solat och badat typ hela dan. asakul!:D
störtskönt väder och alla är på så bra humör nu när det är sommar :D me like!!!!

i morrn blire att kolla flottrace och shiet, sen helg !!!:D:D
och tagga till brännbollen på måndag ;)
sen avslutning på tisdag, ska va konfranciär (stavningen??) med becca i kyrkan också. hahah, kommer dö....
aja ska lägga upp bilder från idag nu :D pussss!!:D:D




amandiiiiiiiiie :D


cassidy cassidy ;)


hahah vet ni ?? dem där fotbollsbollarna är chokladen jag äter :D mums ! haha (a)


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Haha smickrande bilder på Amanda!!! ;DD

2010-06-13 @ 23:43:32
Postat av: cecilia

oohjaa klart det är !;D

2010-06-14 @ 14:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0