i want the world to see you be with me

hihihi om en vecka vid den här tiden komma jag typ sitta på bussen på väg till grönan med dem bästa.
om en vecka kommer jag ha sommarlov, fattar ni hur bra det känns ????!!!

skolan idag sög typ, planerade bara för ikväll, ska ha öppet hus på skolan med show och bildspel och sånt. det enda som kommer va bra är showen, den är riktigt gryym !
om 2 timmar släpps lady gagas video till alejandro :D:D:D
hihihi nej nu ska jag ner för papi ropa på mig.
vi höres :D <3

Kommentarer
Postat av: sofia

aw gumman!<3<3

klart jag kommer i håg! den veckan var ett minne!

tack för att du finns!<3och ja alltid vi<3

2010-06-08 @ 16:14:10
URL: http://sofiawidjeskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0