you split my heart in two

ni kanske tror jag har blivit emo nu men, det har jag verkligen inte !:D
mahahah, sitter här och provar ut lite olika klänningar till i morrn. kryssning står på schemat och jag ska dansa som aldrig förr.
jag har faktiskt inte börjat packa än(dåligt gjort jag vet !) men det kommer snart, har gjort allt annat klart, målat naglarna, rakat bena, förplattat mitt hår  och sånt. just nu verkar det som hela garderoben får åka med mig på kryssning. jag har bara liiiite beslutsångest !:(
kissemjao vad det är jobbigt och packa :(
nej nu blir det att packa ! sen sova. sov ju inte många timmar inatt...

bild på cassi&mig från stranden idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0