pics

kryssningen tog verkligen alla mina krafter. att dansa i 8cm klackar från 9 till 3 på natten gilar inte mina fötter. nej kryssningen var helt insane, både bra&dålig för mig.
tänkte blogga igår men orkade verkligen inte de. somna vid 10 redan tror jag, sen vakna jag 2 och trodde det va morgon redan. så sjukt tröttt !!
jag hade lovat kotte att ta bilder på kryssningen. och det gjorde jag! orkar inte lägga upp alla nu men några blir det.

ska snart ner till badet med becca. det är så jävla varmt !!!:D
vi höres ;*







uppe på däck nångång under natten,





fråga mig inte hur jag står ! xD


dansstället






soluppgång blev det typ vid 3? satt ute med magnus då :)


mariehamn












sista jag orkar med. hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0